Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO: mies-esklep.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin

a) Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady dokonywania zakupu towarów w sklepie internetowym     mies-esklep.pl  prowadzonym pod adresem www. mies-esklep.pl oraz zasady płatności i  dostawy zakupionych   towarów do klienta.

b) Złożenie przez klienta zamówienia w sklepie internetowym mies-esklep.pl jest równoznaczne z akceptacją zasad wynikających z Regulaminu i zobowiązuje klienta do przestrzegania tychże zasad.

c) Sklep internetowy mies-esklep.pl dostępny pod adresem www. mies-esklep.pl (dalej „Sklep internetowy”) prowadzony jest przez Firmę: Mięs-Pol PS Sp. z o.o. kod pocztowy 35-064, ul.Targowa 6A, NIP: 813 383 09 28, REGON: 385185828 wpisaną do KRS pod numerem: 0000821729  (dalej „Sprzedawca”).

Dane kontaktowe:


adres pocztowy:
Mięs-Pol PS Sp. z o.o
ul. Targowa 6A
35-064 Rzeszów

adres poczty elektronicznej:
kontakt@ mies-esklep.pl

numer telefon/fax:
+48 17 8622206
+48 17 8605443

2. Wymagania techniczne

W celu korzystania z Sklepu internetowego i składania zamówień  niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:

a) posiadanie komputera z włączoną opcję obsługi plików typu "cookie" lub innego urządzenia np. smartfonu z dostępem do sieci Internet,
b) posiadanie systemu operacyjnego: Windows lub Linux (z konsolą graficzną), Mac OS lub Android,

c) posiadanie przeglądarki internetowej z obsługą Java Script: Internet Explorer w najnowszej wersji, Google Chrome w najnowszej wersji, Mozilla Firefox w najnowszej wersji Safari w najnowszej wersji Opera w najnowszej wersji lub inne wersje mobilne

d) posiadanie konta poczty elektronicznej,

e) posiadanie numeru telefonu komórkowego.


ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Działalność
Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

 

Zamówienia składać można przez stronę internetową Sklepu internetowego : www. mies-esklep.pl

2. Obszar działania sklepu internetowego : mies-esklep.pl


Sprzedawca umożliwia dostawę towarów z asortymentu Sklepu internetowego w granicach administracyjnych miast Rzeszowa i Ropczyc oraz w promieniu 15 kilometrów od nich, za pośrednictwem transportu firmowego . 

Wysyłkę w inny region Polski, prosimy bezwzględnie uzgodnić pocztą e-mail. 

Możemy wysłać tylko towary, które mogą być transportowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i w warunkach podanych przez Producenta na każdym z wyrobów.

  1. Kupujący

Z oferty Sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną, określoną wg przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych (dalej „Konsument”) oraz osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (dalej łącznie „Klient”).

4. Ceny

a) Ceny towarów oraz koszty dostawy uwidocznione w Sklepie internetowym są cenami brutto VAT, wyrażonymi w złotych polskich.

b) Sprzedawca oferuje w Sklepie internetowym do sprzedaży m.in. towary o zmiennej wadze (m.in. mięso, wędliny ).

Towary te mają specjalną adnotację na ten temat w opisie towaru . Podane na stronie internetowej ceny tych towarów, są cenami za 1 kilogram, a przedstawiciele Sprzedawcy dołożą wszelkich starań aby finalne wagi zamówionych towarów były maksymalnie zbliżone do wagi wskazanej przez Klienta. 

 Ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi, która może różnić się od tej podanej na stronie Sklepu internetowego o +/- 10% spowodowane jest to faktem, że niemożliwe do wykonania  faktycznie dla sprzedawcy jest ucięcie co do 1 grama danego towaru a nie chcemy dokładać kawałków, małych odcinków, plasterków gdyż z doświadczenia wiemy, że nie jest to m ile widziane i odbierane przez Klienta.  Prosimy o zrozumienie tego, jest to w interesie i dobra naszego Klienta. 

Jeśli finalna waga towaru o zmienne wadze będzie się różnić o +/- 10 % od wagi wskazanej w Zamówieniu przez Klienta, Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 

Zarówno waga towaru, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na fakturze VAT lub paragonie. Klient zamawiając towar o zmiennej wadze akceptuje jego ostateczną cenę.

5. Oferta handlowa


Zamówienie (dalej „Zamówienie”) przesłane przez Klienta poprzez Sklep internetowy stanowi oświadczenie woli Klienta, będące złożeniem przez Klienta Sprzedawcy oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego zawarcia umowy sprzedaży towarów wskazanych w Zamówieniu.

 Wysłanie przez Sprzedawcę do Klienta wiadomości mailowej z potwierdzeniem zakresu realizowanego Zamówienia stanowi przyjęcie oferty w możliwym do realizacji zakresie. Obecność towarów na stronie internetowej Sklepu internetowego nie jest jednoznaczne z dostępnością towarów w magazynie i możliwością realizacji Zamówienia.

 

Wędliny na życzenie Klienta kroimy oraz pakujemy próżniowo.

Podczas składania zamówienia proszę poinformować o takiej potrzebie.



6. Umowa sprzedaży i cena obowiązująca


Dokument sprzedaży jest zawsze zgodny z obowiązującą w chwili akceptacji zamówienia przez Kupującego ceną sprzedaży, bez względu na wybrany termin dostawy.

7. Dostawa i koszty dostawy

Promocja :) !!! Z okazji otwarcia sklepu internetowego - do końca maja - dowóz zakupionego towaru - GRATIS !


Realizacja dostawy jest wykonana za pośrednictwem transportu firmowego .

 Koszt dostawy wynosi na terenie Rzeszowa i Ropczyc  20 złotych  dla dostaw na kolejne dni

  lub 30 złotych dla dostaw na ten sam dzień w którym dokonano zakupu (expres)

  oraz 30 złotych poza granicami administracyjnymi tych miast w promieniu 15 kilometrów.

 

Zalecamy naszym Klientom w celu minimalizacji kosztów dostawy do składania zamówienia wspólnie np. z sąsiadem, rodziną.

 

Zamówienia z odbiorem osobistym  w sklepach stacjonarnych oraz za kwotę powyżej 400 złotych realizowane są bez kosztów dostawy.

 

Minimalna kwota zamówienia z dostawą : 100zł 

III. KONTO
1. Rejestracja
a) Przed  złożeniem  Zamówienia w Sklepie internetowym konieczna jest rejestracja w Sklepie internetowym i założenie Konta zgodnie z Regulaminem.

 Przeglądanie towarów Sklepu internetowego nie wymaga rejestracji.

b) Klient może dokonać rejestracji w Sklepie internetowym po kliknięciu w zakładkę „Załóż Konto” na stronie głównej Sklepu internetowego podczas składania Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego.

c) Rejestracja w Sklepie internetowym polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego poprzez:
podanie obligatoryjnie następujących danych:
• adres poczty elektronicznej
• hasło – Hasło musi składać się co najmniej z sześciu (6) znaków: wielkie i małe litery oraz minimum jeden znak specjalny,
• imię i nazwisko,
• adres zamieszkania (ulica, numer bloku, numer mieszkania, miejscowość, kod pocztowy)
• numer telefonu,
• adres dostawy – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania,
• nazwa firmy – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami,
• numer NIP – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami.

d. akceptację Regulaminu poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego.
d) Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, ale konieczne do założenia Konta w Sklepie internetowym i złożenia zamówienia.

e) Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Klient powinien kliknąć w przycisk „Zatwierdź”. Następnie na podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej zostanie wysłana przez Sprzedawcę wiadomość e-mail potwierdzająca założenia Konta w Sklepie internetowym.

f) Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail z informacją o założeniu Konta w Sklepie internetowym. Usługa prowadzenia Konta świadczona jest nieodpłatnie przez Sprzedawcę przez czas nieoznaczony.

g) Klient jest uprawniony do wypowiedzenia umowy o świadczeniu Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym w każdym czasie i bez podawania przyczyny poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail befsztyk@befsztyk.pl ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mail podanych podczas rejestracji w Sklepie internetowym lub w formie pisemnej na adres pocztowy Sprzedawcy:

          Mięs-Pol PS Sp. z o.o,  ul. Targowa 6A,  35-064 Rzeszów

h) Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczeniu usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym z zachowaniem 7 dniowego okresu wypowiedzenia w przypadku gdy Klient korzysta z Konta lub Sklepu internetowego w sposób naruszający przepisy prawa, postanowienia Regulaminu lub w sposób zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego. Informacja o wypowiedzeniu umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta zostanie przesłana przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji.

i) W wyniku wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym, Konto zostanie usunięte przez Sprzedawcę.
j) W trakcie rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail informacji handlowych dotyczących Sklepu internetowego poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego. Wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczeniu Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym. Zgodę można wycofać w każdym czasie przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej lub przy pomocy Danych kontaktowych określonych w pkt. I. c) Regulaminu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed jej wycofaniem.
k) W trakcie rejestracji Klient może dobrowolnie dołączyć do Programu lojalnościowego poprzez odznaczenie       odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego.

     Dołączenie do ww. Programu lojalnościowego oznacza akceptację przez Klienta Regulaminu sklepu internetowego        mies-esklep.pl


IV. ZAMÓWIENIE KLIENTA
1. Składanie i akceptacja Zamówienia

a) Zamówienia w Sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

b) Zamówienie może złożyć zarówno Klient, który składał już wcześniej zamówienia w Sklepie internetowym, po zalogowaniu, jak też Klient, który składa Zamówienie po raz pierwszy, dokonując przy tym rejestracji i założenia Konta w Sklepie internetowym.

c) Zamówienie składa się wybierając towary z asortymentu znajdującego się na stronie internetowej miese-sklep.pl. Wkładanie towarów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "Do koszyka" przy danym towarze a następnie wskazanie formy dostawy przedmiotu Zamówienia, sposobu płatności oraz potwierdzenie Zamówienia.

d) Potwierdzenie całego Zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku "Potwierdź zamówienie". Klient do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdź zamówienie” ma możliwość modyfikacji Zamówienia. W celu modyfikacji Zamówienia Klient powinien nacisnąć przycisk ”Wróć do Sklepu” widoczny podczas procedury składania Zamówienia.

e) Całkowita wartość Zamówienia obejmująca cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia przedstawiona jest w koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru formy płatności oraz formy dostawy przedmiotu Zamówienia, z zastrzeżeniem, iż w przypadku towaru o zmiennej wadze cena jest orientacyjna a ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi i podawana jest przez Sprzedawcę telefonicznie Klientowi po przygotowaniu towaru do wysyłki. Zarówno waga towaru, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na fakturze VAT lub paragonie.

f) Realizacja Zamówienia możliwa jest po podaniu następujących danych: adres poczty elektronicznej, imię i nazwisko, adres zamieszkania (ulica, numer domu, bloku, numer mieszkania, miejscowość, kod pocztowy), numer telefonu,

adres dostawy – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania,

nazwa firmy – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami,

 numer NIP – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami i jest możliwa po akceptacji

Regulaminu poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego.

g) Złożenie Zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów objętych Zamówieniem.

Ostateczna wartość Zamówienia zostanie przekazana przez przedstawiciela Sprzedawcy telefonicznie i dopiero po zaakceptowaniu przez Klienta ostatecznej ceny,

 Klient zobowiązany jest do dokonania przelewu online przed wyjazdem kierowcy lub do zapłaty kartą płatniczą kierowcy przed przekazaniem Zamówienia.

2. Potwierdzenie i realizacja zamówienia
Przyjęcie Zamówienia Klienta przez Sprzedawcę zostaje potwierdzone drogą elektroniczną poprzez wysłanie Zamawiającemu wiadomości e-mailowej na podany przez Klienta adres e-mail wraz z numerem Zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w żądanym terminie lub w przypadku braków w asortymencie Klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie.

 

 W przypadku Zamówień obejmujących towary o zmiennej wadze ostateczna wartość Zamówienia zostanie przekazana Klientowi telefonicznie przez przedstawiciela Sprzedawcy.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z numerem Zamówienia, o której mowa powyżej zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.


3. Możliwość anulowania Zamówienia

a) Klient może anulować Zamówienie, jednakże anulowanie Zamówienia musi nastąpić nie później niż do godziny 13.00 dnia poprzedzającego wyznaczony dzień dostawy Zamówienia.

W przypadku dostawy wyznaczonej na poniedziałek Zamówienie można anulować do godz. 12.00 poprzedzającej soboty.

c) Anulowania Zamówienia dokonuje się poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail: zamowienia@mies-esklep.pl

Prawo odstąpienia od umowy

a) Z zastrzeżeniem postanowień pkt g) poniżej ,Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

b) Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towarów objętych Zamówieniem lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towarów objętych Zamówieniem.

c) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien przesłać do Sprzedawcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towarów objętych Zamówieniem lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towarów objętych Zamówieniem.

d) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

e) W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić podlegające zwrotowi towary w stanie nie pogorszonym. Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie na adres Sprzedawcy: Mięs-Pol PS Sp. z o.o, Targowa 6A,  35-064 Rzeszów,                                                                                                                             ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.

f) W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

g) Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według szczególnego życzenia konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

6. Termin realizacji dostawy
a) Termin realizacji dostawy Zamówienia uzależniony jest od preferencji Klienta. Termin realizacji dostawy Klient określa poprzez zaznaczenie odpowiedniego dnia i godziny dostawy (+- 1godz.) na przeznaczonym do tego kalendarzu znajdującym się na podstronie finalizującej złożone Zamówienie.

b) Zamówienia realizowane transportem firmowym są dostarczone we wskazanym przez Klienta dniu i godzinie.

c) W przypadku nie podania preferencji dotyczących terminu przez Klienta, dostawa Zamówienia zostanie dostarczona w ciągu maksymalnie dwóch (2) dni roboczych w zależności od godziny złożenia Zamówienia (oprócz niedziel i świąt), o godzinie wyznaczonej przez Sprzedawcę – przybliżona godzina dostawy zostanie ustalona z Klientem mailowo lub telefonicznie.

d) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany zaproponowanej przez Klienta godziny dostawy w przypadku wystąpienia problemów logistycznych, po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany z Klientem mailowo lub telefonicznie.

e) Zamawiający może również odebrać samodzielnie swoje Zamówienie w sklepach stacjonarnych w Rzeszowie przy ulicy Targowej 6A oraz Ropczycach przy ulicy K.K. Wielkiego7,

po wybraniu tej opcji przy dokonywaniu zakupów lub uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym  ze Sklepem w dniu poprzedzającym dostawę.

7. Dni wolne


Sklep nie dostarcza Zamówień w niedziele i dni świąteczne.

Miejsce i termin dostarczenia Zamówienia


W zależności od preferencji Klienta Zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Klienta adres wybranego dnia w wybranym przez niego przedziale godzinowym.

Termin dostawy określony w procesie akceptacji Zamówienia jest wyrazem preferencji Klienta.

9. Odmowa realizacji Zamówień


Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Zamówienia w następujących przypadkach:

a) istnieją wyraźne trudności z ustaleniem tożsamości osoby składającej Zamówienie

b) Zamówienia nie udało się potwierdzić, a zostało ono uznane przez Sprzedawcę za wymagające potwierdzenia w sytuacji konieczności zmiany terminu dostawy lub składu zamówionych towarów,

c) Klient nie przestrzega zasad Regulaminu.


Faktura lub Paragon fiskalny

a) Do zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon fiskalny, obejmujące dostarczane pozycje Zamówienia.

 

Klient upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.

b) Aby otrzymać fakturę VAT, Zamawiający zobowiązany jest podać w formularzu

     rejestracyjnym   nazwę firmy oraz NIP.

V. PŁATNOŚCI

a) Możliwe są następujące sposoby dokonania płatności:


  • kartą płatniczą przy odbiorze przesyłek

  • poprzez płatność on-line przy wykorzystaniu płatności Przelewy24 
    b) Tytuł wykonanego przelewu powinien zawierać numer Zamówienia.
    c) Z zastrzeżeniem Zamówień, które mają być opłacone kartą płatniczą przy odbiorze Towaru,

potwierdzone Zamówienia zgłoszone telefonicznie Zamawiającemu i przygotowane do wyjazdu kierowcy, które  nie zostaną opłacone,  będą anulowane.

 Sprzedawca nie jest w takim przypadku związany złożonym Zamówieniem.

VI. DOSTAWA

1.Dostawa
Kierowca zostawia zamówienie osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta. Dostawca nie ma możliwości weryfikacji danych osobowych odbiorcy towaru.

2. Nieobecność klienta
W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego trakcie składania zamówienia adresem dostawy we wskazanym przedziale godzinowym, kierowca podejmie próbę kontaktu z klientem telefonicznie.

 Jeśli ustalony zostanie nowy termin dostawy, zamówienie zostanie dostarczone ponownie w nowym wyznaczonym terminie. W takim wypadku Klient zostanie obciążony podwójną opłatą za transport.

Sklep nie ponosi jednak w takim przypadku odpowiedzialności za jakość towarów, które z przyczyn leżących po stronie Klienta staną się niemożliwe do późniejszego użytku (towary łatwo psujące się, towary świeże, o krótkich terminach ważności itp.). Klient nie może odmówić ich przyjęcia z tego powodu bez zapłaty ceny sprzedaży.

  1. Odmowa przyjęcia
    Nieuzasadniona odmowa przyjęcia towarów objętych Zamówienia przez Klienta traktowana jest jako naruszenie zasad Regulaminu.

    VII. REKLAMACJE I ZWROTY
    a) W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru, ewentualnie obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, nie później niż w terminie 1 dnia od dostarczenia Zamówienia.

W celu dokonania i uznania reklamacji należy bezwzględnie  skontaktować się, powiadomić Sklep,  mailowo lub telefonicznie.

b) Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później niż 1 dzień po dostawie Zamówienia

c) Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 3 dni.

 O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres zamieszkania, na adres email .

Brak odpowiedzi Sklepu  we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

d) Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 3 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane mailowo przez Klienta.

e) Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych kurierem.

f) Ponieważ Produkty będące składnikiem Dostaw są Mięsem i Wędlinami, które ze względu na swoją niepowtarzalność, specyfikę, przy każdej Dostawie mogą się różnić (ok. 10%) ,  zdjęcia towarów umieszczane w Sklepie internetowym nie odzwierciedlają w 100 procentach partii Towaru będącej aktualnie w sprzedaży  i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich towarów i mogą wystąpić różnice między rzeczywistym wyglądam towaru a jego zdjęciem w Sklepie internetowym np. może być inna grubość tłuszczu, inna ilość przerostów itp.

 

Nie stanowi to podstawy do Reklamacji dostarczonego Towaru.


VIII. NEWSLETTER I PROGRAM LOJALNOŚCIOWY


a) Usługa Newsletter jest dobrowolna i nieodpłatna oraz polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta, wiadomości w formie elektronicznej o nowych towarach lub usługach Sprzedawcy, które mogą zawierać informacje handlowe. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.

b) Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz udostępniony przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu internetowego, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji o nowościach i klikając przycisk „OK”. Po przesłaniu wypełnionego formularza, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu potwierdzenie od Sprzedawcy. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.

c) Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej lub przy pomocy Danych kontaktowych określonych w pkt. I. c) Regulaminu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed jej wycofaniem.

d) Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Newsletera, w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub Regulaminu, w tym ze względów bezpieczeństwa, w szczególności w związku z przełamywaniem zabezpieczeń strony internetowej Sklepu internetowego, o czym powiadomi Klienta.



IX. DANE OSOBOWE
a) Administratorem w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) w odniesieniu do danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

b) Dane osobowe podawane są przez Klientów przy składaniu zamówienia w Sklepie internetowym, a także w związku z wysyłaniem informacji handlowych/Newslettera i Programem lojalnościowym.

c) Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu internetowego w Polityce Prywatności ,Sklepu internetowego .

d) Klient oświadcza, że wprowadzone przez niego dane w Sklepie internetowym są prawdziwe, kompletne i rzetelne.



X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Obowiązek podawania prawdziwych informacji
Klient korzystający z usług Sklepu internetowego ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym. Zamówienia zawierające takie treści nie będą realizowane. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie takich treści.

2. Dostarczenie wiadomości email
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, które jest spowodowane blokowaniem lub usuwaniem e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych.

3. Refundacje
W przypadku odmowy realizacji Zamówienia zgodnie z Regulaminem lub w przypadku anulowania przez Klienta Zamówienia wcześniej opłaconego, Sprzedawca dokona pełnego zwrotu należnej kwoty na konto wskazane mailowo przez Klienta w terminie 3 dni od otrzymania informacji.

4. Regulamin

a) Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w przypadku zmiany cennika, przepisów prawa lub w celu usprawnienia funkcjonowania Sklepu internetowego.

 

 Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty udostępnienia Regulaminu na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz od daty poinformowania Klientów o zmianie.

Klient może złożyć oświadczenie o akceptacji lub braku akceptacji Regulaminu.

 

Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia Klienta o braku akceptacji Regulaminu usunie Konto Klienta założone w Sklepie Internetowym.

Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie , dostępnego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz sporządzić jego wydruk.

5. Spory

a) Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

b) Klient posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje odnośnie pozasądowych procedur wskazanych powyżej dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

c) Niezależnie od postanowień pkt b). 5 powyżej Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution). dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

6.Prawo właściwe


W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U.2016 r. poz. 380 ze zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.) w przypadku Klientów będących Konsumentami.

6. Zapoznaj się z naszą  Polityką prywatności.